MAN Tanha
MAN Tanha
Hichi

 

به خاطر داشته باش

:

دست نیافتن به آنچه می جویی

گاه یک "شانس" بزرگ است . . .

 



نظرات شما عزیزان:

♥نیایش♥
ساعت22:42---1 ارديبهشت 1392
وب خیلی نازی داری محمد جان مرسی که بمن سر زدی من لینکت کردم تو هم بلینکمپاسخ:سلام ابجی نیایش خوبی,منم میخوام وبلاگ شما رو لینک کنم؛ولی وبلاگتون باز نمیشه...

ayda
ساعت16:47---21 اسفند 1391
سلام وب قشنگی داری مرسی که بهم سرزدی موفق باشی

KiMiYa
ساعت14:20---24 بهمن 1391
دوستــــــان میگویند خوش میگذرد؛ بیــــخیال!











اما من بیخیال نمی شوم











کیست که نداند بعد از این همه نگاه،











تنها چیزی که میماند خیال است



==========



ممنونم از حضورتون



وبتون هم زيباست
پاسخ:مرسی ازشما هم که سرزدین ونظر گذاشتین...


mahsa
ساعت15:48---21 بهمن 1391
سلام محمد جان
وبلاگت خیییلیییی خوشمله و مطالبتو دوس دارم
گفتی سازنده باشه
...
......
..............
......................
................................
.....................................

اگه یکم بیشتر اپ کن خیلی کمه
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
میسی


آرزو
ساعت13:17---21 بهمن 1391
ﺍﯾــﻦ رﺍ ﻧـﻔﻬﻤﯿـــﺪﻩ ﺍﻡ

"ﺭﻓـــﺖ ﻭ ﺁﻣـــﺪ" ﯾـــــﺎ " ﺁﻣـــﺪ ﻭ ﺭﻓـــﺖ" ؟
...
ﺁﺩﻣﻬــــــﺎ ﻣﯽﺭﻭﻧـــﺪ ﮐـــﻪ ﺑــﺮﮔــــﺮﺩﻧـﺪ
......
ﯾـــﺎ ﻣﯽﺁﯾﻨـــﺪ ﮐــــﻪ ﺑــــﺮونـــد؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 21 بهمن 1391برچسب:, توسط Queen Sh
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.