MAN Tanha
MAN Tanha
Hichi

 

دوستي رو از زنبور ياد" نگیر "كه وقتي از گلي

جدا ميشه ميره سراغ گل ديگه.....

بلكه دوستي رو از ماهي ياد"
بگیر"

كه وقتي از آب جدا ميشه مي ميره...



نظرات شما عزیزان:

mahya
ساعت11:52---6 ارديبهشت 1392
کفشهایت کو؟

میخواهم آن ها را بردارم…

تا تو هم مثل بی وفایان هوس رفتن نکنی… سلام شماهم وب قشنگی داری خوشحالم کردی اگ باتبادل لینک موافق بودین خبرم کنید


mahsa
ساعت20:57---28 بهمن 1391
من با سایه ام حرف میزنم…


وقتی میان این هیاهوی آدمها،کسی سراغی از وجود تنهاییم نمی گیرد!


با سایه ام حرف میزنم …


وقتی همه بدنبال خوشبختیِ خیالیِ خود روز را به شب سنجاق میکنند!!


وقتی که تنهاییِ سردِ من،


میان حجم خالیِ نبودنِ کسی


از یاد میرود….


وقتی که دیوار پشت سر،تنها تکیه گاه بی روح من است.


وقتی که تو به روزمرگی های تنهای من بی توجهی؛


من با سایه ام حرف میزنم…


وقتی که دهانم پراز حرف است و کسی نیست لقمه ای درد دل با من شریک شود!


وقتی که عید من با جای خالی از حضور کسی پر نمی شود…


من با سایه ام حرف میزنم…


میدانم به تراوشات ذهن خسته ام می خندی


بخند


آری بخند به نداشته هایم که تو برای داشتنش چشم بینایی نداری!!


بخند اما…


یادت باشه کنار تنهایی شب های من نداشته هایم را به رخ نکشی!!



مهســــــــــــــــــــــــــــا
ساعت18:43---28 بهمن 1391
مرســـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــی



آرزو
ساعت10:41---28 بهمن 1391
کوچ پرندگان به مــــن آموخت ،
وقتی هوای رابطه ســــرد است ،
باید رفتـــــــــــــــ


مهســــــــــــــــــــــــــــا
ساعت20:33---26 بهمن 1391
از نردبان ِ موهایت که پایین می آیم،
در حیاط خلوت شانه هات …
مهمانم کن به نوشیدن ِ یک فنجان
لبریز از شراب سرخ لبت !
و راهی ام کن …
راه ِ زیادی نمانده
مقصد بعدی:
“ ایستگاه اول قلب تو“
زخم زندگی ات منم
همه به زخم هایشان دستمال می بندند
تو
اما
به زخمت
دل بسته ای


,ولنتاین
تبـــــــــــــــــــــــریک


مهرناز
ساعت12:41---25 بهمن 1391
وب زیبایی داری
موفق باشس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, توسط Queen Sh
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.