MAN Tanha
MAN Tanha
Hichi

 

 

"آزادی"واژه زیابیی است که حتی حاضر نیست

حروفش بهم وابسته باشد

تنها راه رسیدن به آزادی ,

رهایی از وابسته بودن است . . .



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:31---8 خرداد 1392
سلام

وبلاگ خوبی داری من به وبلاگت

سرزدم وبلاگ خوبی داری

به من سربزن ونظربده

پاسخ:سلام.... آدرست رو بنویس،فک کنم کامل ننوشتیش....


Zahra
ساعت18:55---4 خرداد 1392
اگر اوبخواهد برود میرود...حتی اگر آب یک دریا را پشت پایش بریزی ....

بازنخواهد گشت

واگرماندنی باشد...میماند

حتی اگر جان به لبش آوری....!


sadaf
ساعت15:56---3 خرداد 1392
از دین نبی شکفت جان ودل من/با مهرعلی سرشته اب وگل من/گرمهرعلی به جان نمی ورزیدم در دست چه بود از جهان حاصل من روزتون مبارک.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط Queen Sh
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.